Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Άρχισε Η Σέζον 5!

Με τη νέα ενημέρωση 5.1 περνάμε στη σέζον 5!Οι κατατάξεις των παικτών θα μηδενιστούν λίγο αργότερα.

Ορίστε οι αλλαγές που έγιναν με τη νέα αναβάθμιση.





Σεζόν αγώνων κατάταξης 2015


Έφτασε η ώρα να επιστρέψουμε στα αγωνιστικά κιλά μας και να φορέσουμε τις εμφανίσεις μας, γιατί στις 21 Ιανουαρίου ανοίγει η σεζόν κατάταξης 2015!Ως συνήθως, θα πρέπει να δώσετε δέκα αγώνες, προτού τοποθετηθείτε στη Βαθμίδα και την Κατηγορία σας, έτοιμοι να αναρριχηθείτε. Αυτήν τη φορά όμως, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά: σε προηγούμενες σεζόν, οι αγώνες είχαν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο από τα παιχνίδια της κανονικής περιόδου. Οι παίκτες της Βαθμίδας Διεκδικητή μπορούσαν να χάσουν και στους δέκα αγώνες και να καταλήξουν στην Αργυρή Βαθμίδα κατά τη διάρκεια των αγώνων τοποθέτησης 2014, ενώ οι παίκτες της Χάλκινης Βαθμίδας μπορούσαν να επιτυγχάνουν τυχερές σερί νίκες και να καταλήγουν στην Πλατινένια Βαθμίδα, προτού υποστούν επανειλημμένα ταπεινωτικές ήττες και πέσουν ορισμένες βαθμίδες. Καμία από τις παραπάνω δεν είναι καλή εμπειρία, για αυτό, αν και οι φετινοί αγώνες τοποθέτησης εξακολουθούν να είναι σημαντικοί, δεν θα οδηγούν σε τόσα σκαμπανεβάσματα καθιερωμένους παίκτες, λόγω καλής ή κακής τύχης. Η τοποθέτησή σας θα συνεχίσει να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την τελική σας κατάταξη κατά την προηγούμενη σεζόν. Εάν δεν έχετε παίξει ποτέ σε αγώνες κατάταξης, τότε το μόνο που θα έχει σημασία θα είναι η απόδοσή σας σε αυτούς τους αγώνες!



Αλληλεπικάλυψη επιδράσεων καταστολής πλήθους


Να πούμε πρώτα μερικά πράγματα: πρώτον, δεν θα ενεργοποιήσουμε αυτήν την αλλαγή άμεσα. Για να δοκιμάσουμε κατάλληλα την επίδρασή της σε συγκεκριμένους ήρωες, έχουμε ως στόχο να περιμένουμε λίγο (κάπου μία εβδομάδα) πριν την ενεργοποιήσουμε. Επιπλέον, έτσι μπορούμε να απομονώσουμε αυτήν τη διόρθωση και να την απενεργοποιήσουμε αν εντοπίσουμε κάποιο κρυφό σφάλμα κώδικα, όπως είχε συμβεί με τις κωνικές ικανότητες.

Δεύτερον τι είναι αυτή η αλλαγή; Βασικά, φανταστείτε τις αλληλεπικαλυπτομένες ικανότητες καταστολής πλήθους να υπολογίζονται χωριστά από άποψη χρόνου, όταν χτυπούν έναν αντίπαλο. Με τον παλιό τρόπο κωδικοποίησης του LoL, όποτε ολοκληρώνονταν οι επιδράσεις μιας ικανότητας, το θύμα είχε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου στη διάθεσή του, για να χρησιμοποιήσει ικανότητες ή να επιτεθεί ξανά, πριν εξουδετερωθεί από τη δεύτερη ή την τρίτη ικανότητα καταστολής πλήθους. Με άλλα λόγια, ακόμη κι αν χρησιμοποιούσατε τη σωστή στιγμή τις ικανότητές σας, ο εχθρός μπορούσε μερικές φορές να διαφύγει με Ταχυμεταφορά, ενώ ήταν εξουδετερωμένος.

Αυτή η αλλαγή θα επιλύσει τα περισσότερα από αυτά τα προβλήματα με αλληλεπικαλυπτόμενες επιδράσεις καταστολής πλήθους, παρόλο που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν ακόμη μερικές ακραίες περιπτώσεις, όπου τα θύματα μπορούν να χτυπήσουν με βασικές επιθέσεις μεταξύ των επιδράσεων καταστολής πλήθους. Ωστόσο, μέχρι στιγμής αυτό το φαινόμενο έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ δύσκολο να εμφανιστεί. Αυτό θα διορθωθεί το συντομότερο δυνατό (κάπου στην ενημέρωση 5.2 ή 5.3), αλλά δεν θα παρουσιάζονται πλέον περιπτώσεις, όπου ένας εχθρός να εξουδετερώνεται πλήρως μέσω αλληλεπικαλυπτόμενων επιδράσεων καταστολής πλήθους και να μπορεί να χρησιμοποιήσει την Ταχυμεταφορά. Θα παρακολουθούμε στενά την υπόθεση μετά την ενεργοποίηση!
ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που υπήρχε εδώ και καιρό, όπου οι ήρωες με αλληλεπικαλυπτόμενες επιδράσεις καταστολής πλήθους μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν περιστασιακά ικανότητες (Ταχυμεταφορά, Κλεψύδρα της Ζόνια κ.λπ.), κατά τη μετάβαση από τη μία εξουδετέρωση στην άλλη. Αυτό θα ενεργοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία κατά την ενημέρωση.



Ήρωες



Άλισταρ

Ο Άλισταρ έχει ενημερωθεί! Διαβάστε το άρθρο αν θέλετε να μάθετε όλη την ιστορία ή συνεχίστε παρακάτω, αν σας ενδιαφέρουν μόνο οι λεπτομέρειες.

Γενικά

ΓΡΑΦΙΚΑ Ενημερωμένο μοντέλο, υφές και οπτικά εφέ για τη βάση και για όλες τις αμφιέσεις
ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ Νέα εικονίδια ικανοτήτων
ΣΚΙΤΣΑ Νέα βασικά σκίτσα!

Άρι

Γενικά

ΣΚΙΤΣΑ Η Άρι έχει ένα νέο βασικό σκίτσο!

Αζίρ

Και σε αυτήν την ενημέρωση έχουμε διόρθωση σφάλματος για τον Αζίρ. Πέρα από την πλάκα, το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιαζόταν, όταν ο Αζίρ έδινε εντολή για επίθεση στη μέγιστη εμβέλεια με την Έγερση, μετακινούταν εκτός εμβέλειας, έμπαινε ξανά εντός εμβέλειας και έδινε ξανά την εντολή για επίθεση. Ουσιαστικά, ο Αζίρ ξεγελούσε τον εαυτό του, πιστεύοντας ότι ο στρατιώτης μπορούσε να επιτεθεί τη στιγμή που αυτό δεν ήταν δυνατό, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι θα έπρεπε να έχει προκαλέσει ζημιά. Τα εύσημα στον επικαλεστή από τη Βόρεια Αμερική «A Mana Potion» που μας βοήθησε να εντοπίσουμε αυτό το σφάλμα.

W - Έγερση!

ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ! Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ένας στρατιώτης της άμμου φαινόταν να επιτίθεται, αλλά δεν προκαλούσε ζημιά.

Κόρκι

Η ΒΑΛΚΥΡΙΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΝΑ.
Για έναν ήρωα με τόσο μεγάλη δυνατότητα άμεσης πρόκλησης ζημιάς, απαιτούνταν αντισταθμίσματα, ώστε η κυριαρχία του Κόρκι στη λωρίδα με μεγάλη ισχύ και ζημιά να παραμένει σε λογικά επίπεδα. Η αύξηση του κόστους μάνα της Βαλκυρίας μάς επιτρέπει να διατηρήσουμε μια σημαντική δικλείδα ασφαλείας που προσφέρει επιλογές στους αντιπάλους του. Έτσι, ο Κόρκι είτε χρησιμοποιεί πολλές ικανότητες και δεν μπορεί να διαφύγει είτε υποχρεώνεται να χρησιμοποιήσει τη Βαλκυρία και να επιτρέψει στον αντίπαλο να πάρει ανάσες, πριν ξεκινήσει και πάλι την ομοβροντία.

W - Βαλκυρία

ΚΟΣΤΟΣ 50 Μάνα 100 Μάνα

Ελίζ

ΤΟ Q ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΕΡΑΤΩΝ.
Στην ενημέρωση 5.1, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε ήρωες ζούγκλας που δεν τα είχαν πάει τόσο καλά μέχρι στιγμής. Με αυτό το σκεπτικό, ξεκινάμε με την πρώην κορυφαία αράχνη, την Ελίζ.

Τα πράγματα εδώ είναι σχετικά απλά: προηγουμένως είχαμε διατηρήσει τη Μπόνους Ζημιά σε χαμηλά επίπεδα, ως μέσο μερικού περιορισμού των δυνατοτήτων της για εκκαθάριση. Τώρα που η Ζωή των τεράτων στη ζούγκλα αυξήθηκε σημαντικά, σκεφτήκαμε ότι πρέπει να την προσαρμόσουμε ανάλογα. Αυτή η σημείωση ενημέρωσης δεν είναι βέβαια του τύπου «αυτό τα αλλάζει όλα!», αλλά θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την Ελίζ στη νέα σεζόν, για να δούμε αν χρειαστεί ρειάζεται περισσότερη βοήθεια.

Q - Νευροτοξίνη / Δηλητηριώδες Δάγκωμα

ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΕΡΑΤΩΝ 50/75/100/125/150 Μαγική Ζημιά 75/100/125/150/175 Μαγική Ζημιά

Έβελιν

Η ΕΒΕΛΙΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ, ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ. Θα σταματήσουμε να φωνάζουμε εδώ.
Συνεχίζοντας με την Έβελιν, υιοθετούμε την ίδια προσέγγιση (αργά, αλλά σταθερά) με την Ελίζ. Το Μάνα ήταν πάντα τεράστιο ζήτημα για την Έβελιν και δεν θα μπορούσε να είναι πιο εμφανές σε μια σεζόν χωρίς τη διατήρηση από τον Λίθο Πνεύματος. Με το διπλασιασμό της παθητικής Αναπλήρωσης Μάνα όταν είναι αόρατη, θα μπορεί να πολεμά πιο συχνά τέρατα της ζούγκλας αλλά και ήρωες, ενώ η προσθήκη επιδράσεων κατά το χτύπημα στην Καταστροφή προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες για συνδυασμούς με αντικείμενα (όπως τη Λεπίδα του Έκπτωτου Βασιλιά, την Ενίσχυση Καταβόθρα, την οικογένεια αντικειμένων του Λαμπερού Σπαθιού), για την αξιοποίηση αυτών των αυξήσεων ισχύος στη μεσαία φάση του αγώνα.

Παθητική - Βάδισμα στη Σκιά

ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ +1% του μέγιστου Μάνα ανά δευτερόλεπτο +2% του Μάνα που λείπει ανά δευτερόλεπτο

E - Καταστροφή

νέοΟΛΕΘΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΕΘΑΝΤΩΝ! ΛΕΠΙΔΑ ΤΟΥ ΕΚΠΤΩΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ! Πλέον οι βολές εφαρμόζουν επιδράσεις που ενεργοποιούνται κατά το χτύπημα
αφαιρέθηκεΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΡΙΛΑΪ Τα χτυπήματα δεν εφαρμόζουν πλέον επιδράσεις ξορκιών

Φιζ

Προηγουμένως, το Χτύπημα Αχινού δεν εφάρμοζε επιδράσεις του λαμπερού σπαθιού, όταν χρησιμοποιούταν πάρα πολύ κοντά στους στόχους του. Τώρα μπορείτε να χτυπήσετε με το Q χωρίς να φοβάστε ότι τα ξόρκια σας θα... ξεθυμάνουν.

Τέλεια.

Q - Χτύπημα Αχινού

ΤΩΡΑ ΧΤΥΠΑΜΕ Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Φιζ δεν μπορούσε να ενεργοποιήσει τις επιδράσεις του Λαμπερού Σπαθιού, αν το Χτύπημα Αχινού χρησιμοποιούταν πάρα πολύ κοντά στο στόχο

Γκναρ

Η μείωση του χρόνου επαναφόρτισης της Ρίψης Μπούμερανγκ είναι πλέον μικρότερη, αλλά επανέρχεται στο κανονικό επίπεδο, καθώς ο Γκναρ ανεβαίνει βαθμίδες.
Μπορεί το παρελθόν του Γκναρ να είναι μυστήριο, αλλά η ισχύς αυτού του γιόρντελ στη φάση των λωρίδων είναι κοινό μυστικό. Η μείωση της διαθεσιμότητας της Ρίψης Μπούμερανγκ για παρενόχληση θα κάνει τα πράγματα περισσότερο διαχειρίσιμα στην αρχή του αγώνα, ενώ η βαθμιαία ενίσχυση της υπέρτατης ικανότητας του Γκναρ τού επιτρέπει να ακολουθεί τους φρενήρεις ρυθμούς των ομαδικών μαχών στην τελική φάση του αγώνα.

Q - Ρίψη Μπούμερανγκ

ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ 60% 45%

R - ΓΚΝΑΡ!

νέοΘΕΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΗΜΑ Αυξάνει τη μείωση στο χρόνο επαναφόρτισης της Ρίψης Μπούμερανγκ, όταν το πιάσετε, κατά 50/55/60%

Χέκαριμ

Το Q κοστίζει λιγότερο Μάνα στις αρχικές προς μεσαίες βαθμίδες και το όριο του W στη θεραπεία από τέρατα / υπηρέτες έχει αυξηθεί σε όλες τις βαθμίδες.
Επόμενο πρόσωπο στη λίστα των υποψήφιων για αναβάθμιση ηρώων ζούγκλας για το 2015 δεν είναι άλλος από τη Σκιά του Πολέμου, τον Χέκαριμ. Η αυξημένη δυσκολία στη ζούγκλα έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στο μικρό μας πόνυ και, χωρίς αντικείμενα Πνεύματος για διατήρηση, περνά περισσότερο χρόνο στο στάβλο απ' όσο θα θέλαμε.

Q - Ξέσπασμα

ΚΟΣΤΟΣ 24/26/28/30/32 Μάνα 20/23/26/29/32 Μάνα

W - Πνεύμα του Φόβου

ΟΡΙΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΕΡΑΤΑ/ΥΠΗΡΕΤΕΣ 60/90/120/150/180 90/120/150/180/210

Τζάνα

Το Q έγινε λίγο πιο αδύνατο.
Η Τζάνα είναι ο τύπος ήρωα που το κιτ ικανοτήτων της την διατηρούν σταθερά ισχυρή. Ακόμη κι αν δεν είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην αγωνιστική σκηνή, ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει τον κόσμο με τη χρησιμότητά της. Αυτήν την περίοδο έχει επιστρέψει στις παλιές της συνήθειες - δηλαδή την χωρίς τέλος προστασία των επωμιστών και την απεμπλοκή από ομαδικές μάχες - αλλά κάνοντας μια πιο προσεκτική εξέταση διαπιστώσαμε ότι ο Ανεμοστρόβιλος χτυπούσε σε πολύ μεγαλύτερο εύρος από την ένδειξη του εφέ σωματιδίου. Η τροποποίησή του, ώστε να αντιστοιχεί με τα γραφικά σίγουρα μειώνει την ισχύ της Τζάνα, αλλά με τρόπο που προωθεί τον τύπο της δυνατότητας αποφυγής που χρειάζεται, για να μην κυριαρχεί στο ρόλο υποστήριξης.

Q - Ανεμοστρόβιλος

ΕΥΡΟΣ ΒΛΗΜΑΤΟΣ 150 120

Τζέις

Η Υπερ-Εφόρμηση έχει ελαφρώς μειωμένη αύξηση συνολικής Ζημίας Επίθεσης σε μεγαλύτερες βαθμίδες.
Για κάποιον που είναι τόσο ισχυρός στη μάχη εξ αποστάσεως, δεν έχει και τόσο νόημα να μπορεί να διαλύσει τους εχθρούς και εκ του συστάδην χωρίς να χρησιμοποιεί το σφυρί του. Με την αποδυνάμωση της Υπερ-Εφόρμησης στην τελική φάση του αγώνα, ακόμη και ο πιο ενισχυμένος Τζέις δεν θα γίνει υπερβολικά ισχυρός. Είναι άδικο που είναι και υπερβολικά όμορφος, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό.

W - Υπερ-Εφόρμηση

ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΕΠΙΘΕΣΗ 70/85/100/115/130% συνολική Ζημιά Επίθεσης 70/80/90/100/110% συνολική Ζημιά Επίθεσης

Καλίστα

Παρόλο που η Καλίστα δεν έχει προλάβει να αναδειχθεί ακόμη, οι περισσότεροι αναγνωρίζουν τη δυναμική της. Σε αντίθεση με πολλούς Σκοπευτές, η πρόσβαση στην ισχύ της Καλίστα μπορεί να είναι πιο δύσκολη, λόγω της ευθύνης που έχει ο Ορκισμένος της, για να εκμεταλλευτεί ή να δημιουργήσει ευκαιρίες για καλές τακτικές. Αντί να μειώσουμε την εξάρτησή της από τον ορκισμένο σύντροφό της (αυτό θα την καθιστούσε λιγότερο μοναδική), αυξάνουμε τις δυνητικές ανταμοιβές για τον επιτυχή συντονισμό.

Παθητική - Πολεμική Χάρη

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ Παρόλο που η Καλίστα εξακολουθεί να μην μπορεί να ακυρώσει τη βασική της επίθεση, μπορεί να επιλέξει διαφορετικό στόχο τις πρώτες στιγμές που φορτίζει τη βασική της επίθεση

W - Φρουρός

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΗΜΑΔΙΟΥ ΨΥΧΗΣ ΑΝΑ ΣΤΟΧΟ 8 δευτερόλεπτα 6 δευτερόλεπτα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΗΜΑΔΙΟΥ ΨΥΧΗΣ 1,5 δευτερόλεπτο 2 δευτερόλεπτα (το κείμενο θα ανανεωθεί στην επόμενη ενημέρωση)

Νότιλους

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε από το μοίρασμα ενισχύσεων μετά τις διακοπές τον θαλάσσιο πυλώνα του LoL. Παρόμοια με τις αλλαγές της Σεζουάνι στην ενημέρωση 4.21, πιστεύουμε ότι ο Νότιλους έχει αποδεκτές αδυναμίες στις αρχικές φάσεις και δεν σκοπεύουμε να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση. Αντίθετα, η νέα κλιμάκωση της ασπίδας του (μην ξεχνάτε ότι η μέγιστη Ζωή έναντι Μπόνους Ζωής είναι σημαντική αλλαγή) δίνει σχετική σταθερότητα στην ασπίδα της Οργής του Τιτάνα, μέχρι περίπου το χρονικό σημείο που θα πάρετε το 2ο αντικείμενο Ζωής σας, όπου θα ξεκινήσετε να βλέπετε σημαντικές αλλαγές.

W - Η Οργή του Τιτάνα

ΒΑΣΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΑΣΠΙΔΑΣ 100/150/200/250/300 65/70/75/80/85
ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΑΣΠΙΔΑΣ 15% Μπόνους Ζωή 7/9,5/12/14,5/17% της μέγιστης Ζωής

Ρεκ'Σάι

Η Ρεκ'Σάι είναι μια μοναδική ηρωίδα που απαιτεί εξαιρετική τεχνική για να αξιοποιηθεί πλήρως το πλήθος στρατηγικών επιλογών ευκινησίας της - κάτι το οποίο υπονομεύεται (χεχ) αυτήν τη στιγμή από την ισχύ που έχει ως μονομάχος. Ναι μεν θέλουμε η βασίλισσα να τα βγάζει πέρα σε μια μάχη, αλλά δεν είχαμε ως στόχο να μπορεί να τα βάλει με 4 και να επιβιώνει (συγγνώμη από τους σκοπευτές).

Q - Οργή της Βασίλισσας

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ 15/35/55/75/95 Σωματική Ζημιά 15/30/45/60/75 Σωματική Ζημιά
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΝΑ ΕΠΙΘΕΣΗ Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,4 σε όλες τις βαθμίδες Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,3 σε όλες τις βαθμίδες

Q - Παλμός ανίχνευσης

ΑΝΑΛΟΓΙΑ Ισχύς Ικανότητας 1,0 σε όλες τις βαθμίδες Ισχύς Ικανότητας 0,7 σε όλες τις βαθμίδες

W - Ανάδυση

ΑΝΑΛΟΓΙΑ Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,5 σε όλες τις βαθμίδες Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,4 σε όλες τις βαθμίδες

Ρένεκτον

Η Κυριαρχία του Θυμού ελαττώνεται με διπλάσιο ρυθμό, αλλά τα Q, W και E παράγουν περισσότερη Οργή κατά το χτύπημα ηρώων. Οι θεραπείες από τη Θανάτωση Θυμάτων βασίζονται στον αριθμό των ηρώων που χτυπά, αντί για τη μετατροπή της ζημιάς που προκλήθηκε σε Ζωή.
Χαίρε έκπτωτε βασιλιά των πολεμιστών... Ο Ρένεκτον ήταν κάποτε ο Τιτάνας της Πάνω λωρίδας, μα τώρα έχει παραγκωνιστεί από τα τανκ που έχουν υψηλή θωράκιση και μπορούν να αντέξουν τις επιθέσεις του. Για να λύσουν μερικά από τα προβλήματά του, χωρίς να του ξαναδώσουν το σκήπτρο, οι ελεγκτές μας έθεσαν την Οργή του στο μικροσκόπιο και προσάρμοσαν τη θεραπεία της Θανάτωσης Θυμάτων.

Η Οργή ως μηχανισμός είναι σχεδιασμένη, για να δίνει στον Ρένεκτον έναν τρόπο να ενισχύεται ουσιαστικά πολεμώντας, αλλά αυτήν τη στιγμή δεν εκπληρώνει το ρόλο της, καθώς απλώς βοηθά στην αυτόματη επικράτηση σε αψιμαχίες, χάρη στην παραγωγή της από υπηρέτες. Από την ενημέρωση 5.1 και στο εξής, ο Ρένεκτον θα αποκτά περισσότερη Οργή, όταν μάχεται με ήρωες (επίσης θα έχει νέα Μπόνους Οργής από το Ανελέητο Αρπακτικό/το Σκίσιμο!), αλλά θα αποκτά πολύ λιγότερη Οργή, όταν καθαρίζει χωρίς πολλή σκέψη κύματα υπηρετών. Με αυτόν τον τρόπο θα εξακολουθεί να διατηρεί τα πλεονεκτήματά του στις μάχες 1v1 (πόσο μάλλον στις μάχες 1v2 και 1v3), αλλά οι οργισμένες του επιθέσεις θα είναι πιο αραιές και θα έχετε μεγαλύτερο περιθώριο αντίδρασης, όταν χάνετε τη μάχη στη λωρίδα.

Τέλος, αλλάξαμε τη Θανάτωση Θυμάτων και πλέον η θεραπεία γίνεται βάσει του αριθμού των ηρώων που χτυπά και όχι υπολογίζοντάς την μετά τη μείωση της ζημιάς από τη θωράκιση. Έτσι η Θανάτωση Θυμάτων παραμένει ανταγωνιστική επιλογή στα τελευταία στάδια του αγώνα, όταν η αντίπαλη ομάδα έχει αποκτήσει πολλά αντικείμενα θωράκισης, κάτι που με τη σειρά του αυξάνει σημαντικά τη βιωσιμότητά του στις ομαδικές μάχες.

Παρακάτω θα δείτε πολλούς αριθμούς, εν συντομία όμως ισχύουν τα εξής: αυξημένη Οργή κατά το χτύπημα ηρώων, μειωμένη Οργή κατά το χτύπημα υπηρετών, αυξημένη Θεραπεία με τον αριθμό των ηρώων. Ο Βασιλιάς Κροκόδειλος επέστρεψε - ας είναι αιώνια η κυριαρχία. Του θυμού (αυτή είναι η παθητική του).

Παθητική - Κυριαρχία του Θυμού

ΡΥΘΜΟΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΟΡΓΗΣ 2 πόντοι Οργής ανά δευτερόλεπτο 4 πόντοι Οργής ανά δευτερόλεπτο

Q - Θανάτωση Θυμάτων

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ 5% της ζημιάς που προκλήθηκε 3/4,5/6/7,5/9 (+0,04 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ (ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ) 10% της ζημιάς 9/13,5/18/22,5/27 (+0,08 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΗΡΩΩΝ 20% της ζημιάς 9/13,5/18/22,5/27 (+0,12 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΗΡΩΩΝ (ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ) 40% της ζημιάς 27/40,5/54/67,5/81 (+0,24 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΜΗ ΗΡΩΕΣ 5 ανά στόχο 2,5 ανά στόχο
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΗΡΩΕΣ 5 ανά στόχο 10 ανά στόχο

W - Ανελέητο Αρπακτικό

νέοΜΠΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΡΓΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΗΡΩΩΝ 10 Οργή

E - Κόψιμο και Σκίσιμο

νέοΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΜΗ ΗΡΩΕΣ 2,5 πόντοι Οργής ανά στόχο
νέοΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΗΡΩΕΣ 10 πόντοι Οργής ανά στόχο

Ραμπλ

Χααα... Τι να πούμε εδώ. Αυτή δεν ήταν μεγάλη διαφορά, αλλά και πάλι είναι κάτι που δεν το είχαμε δει μέχρι τώρα.

E - Ηλεκτρικό Καμάκι

ΟΥΠΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο χρόνος επαναφόρτισης μεταξύ των ρίψεων του Καμακιού ήταν μικρότερος στον Υπεργαλαξιακό Ραμπλ

Σάιον

Τα Ζόμπι έχουν ήδη Βαριά Τραύματα, μεγάλε.

Παθητική - Δόξα μετά το Θάνατο

ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ; Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου αν ο Σάιον σκοτωνόταν τη στιγμή που επηρεαζόταν από μια αποδυνάμωση Ζωής (π.χ. Βαριά Τραύματα), επανερχόταν σε μορφή ζόμπι με μειωμένη Ζωή

Σκάρνερ

Τα δώρα μας για τους ήρωες ζούγκλας στην ενημέρωση 5.1 τελειώνουν με τον Σκάρνερ. Για λόγους παρόμοιους με αυτούς που αναφέραμε για την Έβελιν και τον Χέκαριμ, μειώνουμε το κόστος του Q ως αντιστάθμισμα για την έλλειψη της διατήρησης από τη Γηραιά Σαύρα, ενώ ο μικρότερος χρόνος επαναφόρτισης του Θρυμματίσματος βοηθά τον Σκάρνερ να παραμείνει ενοχλητικός στις ομαδικές μάχες στο τέλος του αγώνα.

Q - Κρυστάλλινο Κόψιμο

ΚΟΣΤΟΣ 16/18/20/22/24 Μάνα 16/17/18/19/20 Μάνα:

E - Θρυμμάτισμα

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 12 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες 12/11,5/11/10,5/10 δευτερόλεπτα

Σόνα

Η Σόνα είναι μια ηρωίδα που έχει αρκετούς αντιπάλους που την εξουδετερώνουν εξ αρχής (π.χ. Λεόνα, Μπλίτζκρανκ, βράχνιασμα), αλλά οι τακτικές της δεν είναι εύκολα αντιμετωπίσιμες, όταν αυτοί δεν βρίσκονται στο παιχνίδι, ώστε μπορεί να γίνει πολύ δυνατή στη φάση των λωρίδων. Για να δώσουμε στους αντιπάλους της περισσότερα περιθώρια αντίδρασης, μειώνουμε μέρος της ισχύος παρενόχλησης, ώστε να μην είναι τόσο σπαστική με την άρπα της. Συγγνώμη, με το ετουάλ.

Γενικά

ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ 330 325

Q - Ύμνος στην Τόλμη

ΑΥΞΗΣΗ ΖΗΜΙΑΣ ΧΟΡΔΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ 50% 40%

Σίντρα

Η ισχύς της Σίντρα ως μάγισσα που προκαλεί άμεση ζημιά σε έναν στόχο την καθιστά χρήσιμη επιλογή, αν λάβουμε υπόψη το πλήθος δολοφόνων που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή. Παρόλο που μας αρέσει η ισχύς της σε πολλούς γνωστούς συνδυασμούς ηρώων, η ικανότητά της να ελέγχει τις αρχικές φάσεις των λωρίδων ενάντια σε αντιπάλους που υποτίθεται αποτελούν το αντίβαρό της, την καθιστά πολύ καλύτερη επιλογή στη λωρίδα από όσο θα θέλαμε. Η αποδυνάμωση της Σκοτεινής Σφαίρας στα αρχικά επίπεδα και η καλύτερη οπτική ευθυγράμμιση της Καταδίωξης των Αδυνάτων θα μειώσει τα προβλήματα των αντιπάλων της στη λωρίδα, χωρίς να την αποδυναμώνει υπερβολικά (χεχε).

Q - Σκοτεινή Σφαίρα

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ 70/110/150/190/230 Μαγική Ζημιά 50/95/140/185/230 Μαγική Ζημιά

E - Καταδίωξη των Αδυνάτων

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ... Οι Σκοτεινές Σφαίρες που απωθούνται από την Καταδίωξη των Αδυνάτων παραμένουν με μεγαλύτερη ακρίβεια εντός της ακτίνας του χτυπήματος

Ζέραθ

Οι επεξηγήσεις εργαλείων συχνά περιέχουν αριθμούς. Ορισμένες φορές, οι αριθμοί που βάζουμε είναι μικρότεροι από τους πραγματικούς. Αυτή είναι μια απ' αυτές τις φορές.

E - Σφαίρα Εκκένωσης

Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ Η επεξήγηση εργαλείου ενημερώθηκε, ώστε να αντιστοιχεί στην πραγματική μέγιστη διάρκεια εξουδετέρωσης (2,25 δευτερόλεπτα). Αυτό δεν επηρέαζε την πραγματική τιμή.

Ζεντ

Αχ, ο Ζεντ. Με τα τρελά παιχνίδια σου να αποτελούν τις καλύτερες στιγμές πολλών επαγγελματιών παικτών, δεν γίνεται να μην σ' αγαπάμε. Συνολικά, ο Ζεντ είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα αυτού που ονομάζουμε «υγιής δολοφόνος» στο League of Legends.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Παρόλο που η δυνατότητα του Ζεντ να εξαϋλώνει ευάλωτους στόχους με το πάτημα ενός κουμπιού θα παραμείνει ως έχει, κατά τα άλλα έχει τόσες πολλές παραπάνω δυνατότητες πέρα απ' αυτό που δείχνει πάντα να καταλήγει πάνω από τους άλλους. Με φανταστικά στατιστικά Ζημιάς Επίθεσης και δυνατότητες εκκαθάρισης κυμάτων υπηρετών, θα πρέπει ο Ζεντ να μπορεί να καταστρέφει εύκολα πύργους; Θα πρέπει να μπορεί να αποτελειώνει στόχους γρήγορα, όταν έχει ξεμείνει από πόρους; Παρόλο που σε αυτήν την ενημέρωση δεν θα γίνουν αλλαγές στον Ζεντ, δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε ακέραιο το χαρακτήρα του παιχνιδιού του.
Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ

Μαζικές αλλαγές στις υφές (Μέρος 5)

Συνεχίζουμε την εκτεταμένη επεξεργασία των υφών των παλαιότερων χαρακτήρων στο παιχνίδι. Όπως και τις προηγούμενες φορές, στόχος μας είναι η βελτίωση της ισορροπίας με τις νέες κυκλοφορίες και τη διασφάλιση ότι όλοι θα ταιριάζουν στο ολοκαίνουριο Φαράγγι. Τουλάχιστον δύο άτομα μας είπαν ότι εξακολουθούν να διαβάζουν αυτήν την παράγραφο, γι' αυτό θα συνεχίσουμε να τη γράφουμε!
ΥΦΕΣ Έχουν ενημερωθεί οι ακόλουθες υφές:

Μοργκάνα

  • Βασική, Ακανθώδης, Αφέντρα των Λεπίδων, Εξόριστη, Αμαρτωλή Σεφ

Βόλιμπεαρ

  • Βασική, Καταιγίδα του Βορρά, Άρχοντας του Κεραυνού

Ενημερώσεις πορτραίτων ηρώων

Πραγματοποιούμε βελτιώσεις στην αναγνωσιμότητα σε μερικά εικονίδια πορτραίτων ηρώων που προσθέσαμε ή ενημερώσαμε τους προηγούμενους μήνες.
ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ Ενημερώθηκαν τα ακόλουθα εικονίδια πορτραίτων ηρώων:
  • Αζίρ, Τσο'Γκαθ, Έζρεαλ, Γκράγκας, Γκρέιβς, Τζάνα, Τζάρβαν ο Δ', Κέιλ, Κογκ'Μο, Λι Σιν, Μάλφαϊτ, Μαοκάι, Οριάνα, Ρένεκτον, Ρένγκαρ, Ράμπλ, Σιβάνα, Σάιον, Τάλον, Τριστάνα, Ούντιρ, Βέιν, Βέιγκαρ, Βίκτορ, Ζίλεαν



Φαράγγι των Επικαλεστών


Υφές Χάρτη

Όπως είπαμε στο ιστολόγιο προγραμματιστών για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης πριν από την κυκλοφορία, οι καλλιτέχνες και οι μηχανικοί μας δαπάνησαν πολύ χρόνο εξερευνώντας αισθητικές λύσεις που συνδυάζουν αξιοπιστία και απόδοση. Παρόλο που παίζουμε εδώ και μερικούς μήνες στο νέο Φαράγγι, η ομάδα συνεχίζει να αναζητά τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας των παικτών στο χάρτη-ορόσημο του LoL. Σε αυτήν την ενημέρωση, ανανεώνουμε τις υφές για τις πιο χαμηλές ρυθμίσεις γραφικών, ώστε να λύσουμε ζητήματα που έχουν προκύψει σχετικά με τη θολότητα. Θα εξομαλύνουμε μερικές από τις πιο μικρές (δηλ. άγριες) λεπτομέρειες του εδάφους, για μεγαλύτερη ευκρίνεια και αντίθεση σε όλο το χάρτη. Αυτό θα βελτιώσει την αναγνωσιμότητα και θα προσφέρει εμπειρία υψηλότερης ποιότητας.
ΤΟΣΤΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΨΗΣΤΙΕΡΕΣ Οι πολύ χαμηλές ρυθμίσεις υφής έχουν ενημερωθεί, ώστε να είναι πιο ευκρινείς και ακριβείς

Στόχοι πύργων

Υποσχόμαστε με επιφύλαξη ότι δεν θα αφαιρέσουμε αυτήν τη σημείωση ενημέρωσης μέσα στη νύχτα, όπως κάναμε την προηγούμενη φορά και αναρωτιόσαστε αν βλέπετε διάφορα στον ύπνο σας. Αυτό κυρίως γιατί είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι αυτήν τη φορά το διορθώσαμε.

Κατά 95% περίπου.

Αυτό που λέμε δηλαδή είναι ότι η σημείωση είναι εδώ, έτσι για να μην νομίσετε ότι έχετε αποτρελαθεί. Ακόμη.
DEJA VU Η Ταχυμεταφορά και άλλες ικανότητες κίνησης που μεταφέρουν την ακτίνα επίθεσης ενός ήρωα δεν κάνουν πλέον τον πύργο να αλλάξει στόχο, αν χρησιμοποιηθούν σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή κατά τον κύκλο επιθέσεων του πύργου

Πύλες Βάσης

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΥΛΕΣ.
ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΣΑΣ.
... ΠΥΛΕΣ ΒΑΣΗΣ.
Πειραματιστήκαμε με τρόπους με τους οποίους να δώσουμε στις αμυνόμενες ομάδες μοναδικά πλεονεκτήματα εκτός των επιπλέον στατιστικών ή απλώς επιπλέον ισχύος (επειδή αυτό δεν έχει πλάκα) και καταλήξαμε σε κάτι λίγο διαφορετικό. Εσείς και οι σύμμαχοί σας μπορείτε να περάσετε τις πύλες της βάσης (φανταστείτε ότι είναι ανοικτός χώρος), αλλά οι εχθροί δεν μπορούν να τις περάσουν (λειτουργούν ως κανονικοί τοίχοι για αυτούς).
νέοΠΥΛΕΣ ΒΑΣΗΣ Τώρα υπάρχουν!

Πλήγμα

Το Πλήγμα αποθηκεύει πλέον έως 2 φορτίσεις, αλλά έχει εσωτερικό χρόνο επαναφόρτισης 15 δευτερολέπτων, ώστε να μην μπορείτε να κάνετε χαζομάρες, όπως να ρίχνετε διπλό Πλήγμα σε έναν εχθρό.
Αυτήν τη στιγμή το Πλήγμα είναι πολύ σημαντική ικανότητα για πολλούς λόγους (εξασφάλιση ενισχύσεων, χτύπημα άλλων ηρώων, φαρμάρισμα στη ζούγκλα) και γι' αυτό βλέπουμε τους περισσότερους παίκτες ζούγκλας να μην χρησιμοποιούν το πλήγμα τους και να το κρατούν για τη συνέχεια του αγώνα. Αν το καλοσκεφτούμε, υπάρχουν αρκετά ωραία πράγματα που δεν κατορθώνει ένας παίκτης ζούγκλας (για το διάστημα που ο Δράκος και ο Βαρόνος είναι ζωντανοί) και γι' αυτό αναζητήσαμε πιθανές λύσεις.

Όπως αλλαγές στο Πλήγμα.
νέοΦΟΡΤΙΣΕΙΣ Ναι, τις έχει. Πλέον το Πλήγμα αποκτά φορτίσεις με ρυθμό 1 ανά 60 με έως 1 φόρτιση ενεργή ανά πάσα στιγμή 1 ανά 75 δευτερόλεπτα με έως δύο ενεργές φορτίσεις Πλήγματος ανά πάσα στιγμή.
νέοΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΑΡΧΗ Το Πλήγμα ξεκινά με 1 φόρτιση και αρχίζει να αποκτά επιπλέον φορτίσεις μόνο μετά από 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα παιχνιδιού
νέοΟΧΙ ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ Πλέον το Πλήγμα έχει χρόνο επαναφόρτισης 15 δευτερόλεπτα

Τεχνητή νοημοσύνη στη Ζούγκλα

Διαβάστε παρακάτω, δεν έχουμε σύνοψη εδώ.
Πρώτον, όταν λέμε «δέσιμο», εννοούμε τη στιγμή όπου μια φωλιά τεράτων σταματά να επιτίθεται στο στόχο της ή αλλάζει στόχο (δηλ. όταν δύο ήρωες εναλλάσσονται ως στόχοι των τεράτων). Έτσι, αν ένα από τα Κραγκ εναλλάσσει τις επιθέσεις του μεταξύ δύο στόχων γρήγορα, ο στόχος των επιθέσεών του θα επαναφερθεί γρήγορα. Αυτό θα έχει τη μεγαλύτερη επίδραση σε συμμάχους λωρίδας διδύμου που θέλουν να μοιράσουν μεταξύ τους τη ζημιά που προκαλεί ένα τέρας, αλλά θα επηρεάσει και τους ήρωες ζούγκλας μεγάλων αποστάσεων που μπορούν να φύγουν από την εμβέλεια της φωλιάς, ώστε να δεχτούν ακόμη λιγότερη ζημιά.
ΓΥΡΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ! Τα τέρατα της ζούγκλας θα αλλάξουν υποχρεωτικά στόχο μετά από 10 δεσίματα 5 δεσίματα. Όταν λέμε «δέσιμο», έχετε υπόψη τα παραπάνω, γιατί τα πράγματα γίνονται κάπως περίπλοκα.

Δράκος

Πολλοί παίκτες έκρυβαν μάτια κάτω από το Δράκο, καθιστώντας δύσκολη την καταστροφή τους χωρίς να ενοχληθεί το μεγάλο τέρας.
νέοΦΥΓΕ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ Πλέον ο Δράκος ρίχνει μακριά τα μάτια, όταν βρίσκεται (ή κινείται προς) την αρχική του θέση
ΟΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ Οι επεξηγήσεις εργαλείων για τα Μπόνους της δεύτερης και της τέταρτης ενίσχυσης του Δράκου έχουν αλλάξει θέσει, ώστε να αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια την αλλαγή που κάναμε στην ενημέρωση 4.21.

Βαρόνος Νάσορ

Ο Βαρόνος Νάσορ προκαλεί περισσότερη ζημιά αξιόπιστα / αυτόματα, αλλά λιγότερη ζημιά με τις ικανότητες πεδίου επιρροής που μπορούν να αποφύγουν οι παίκτες. Επίσης, ξεκινά με λιγότερη ζωή.
Μόλις παρατηρήσαμε ότι ο Βαρόνος Νάσορ είναι πολύ δύσκολος στρατηγικός στόχος στην αρχή και στο μέσο του αγώνα, ιδιαίτερα αν η αντίπαλη ομάδα μπορεί να παρενοχλήσει έστω και λίγο. Όλα αυτά μπορεί μεν να αφορούν βασικά στοιχεία προσαρμογής, αλλά είδαμε, επίσης, ότι οι ομάδες που προσπαθούν να σκοτώσουν το Βαρόνο υπό πίεση από εχθρούς κατέληγαν να δυσκολεύονται πολύ περισσότερο στην αποφυγή των ξορκιών μεγάλης ζημιάς του (προφανώς) και γι' αυτό μεταφέρουμε μέρος αυτής της ισχύος αλλού. Ποιος είναι, όμως, ο τελικός σκοπός μας; Θέλουμε ο Βαρόνος να είναι πιο αδύναμος, ώστε να είναι πιο ελκυστικός ως στρατηγικός στόχος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Αλλαγές στα στατιστικά Ζημιάς Επίθεσης

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ 500 240
ΑΥΞΗΣΗ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ 0 8 (μέγιστο +310 Ζημιά Επίθεσης μετά από 40 λεπτά). Σημείωση: Αυτό υπολογίζεται από την αρχή του αγώνα και όχι από τη στιγμή που εμφανίζεται ο Βαρόνος Νάσορ. Έτσι, όταν ο Βαρόνος εμφανιστεί για πρώτη φορά στα 20 λεπτά παιχνιδιού, θα έχει συγκεντρώσει Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 20 λεπτών.
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ 500 400

Αλλαγές στατιστικών Ζωής

ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ 8800 6400
ΑΥΞΗΣΗ ΖΩΗΣ ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ 140 180 Σημείωση: Αυτό υπολογίζεται από την αρχή του αγώνα και όχι από τη στιγμή που εμφανίζεται ο Βαρόνος Νάσορ. Έτσι, όταν ο Βαρόνος εμφανιστεί για πρώτη φορά στα 20 λεπτά παιχνιδιού, θα έχει συγκεντρώσει Μπόνους Ζωή 20 λεπτών.
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ 11600 10000

Αλλαγές στην επίθεση

ΑΚΤΙΝΑ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ 350 175
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ 1,3 συνολική Ζημιά Επίθεσης 1,0 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟΧΟ 1,15 συνολική Ζημιά Επίθεσης 1,0 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΡΡΟΗΣ 1,15 συνολική Ζημιά Επίθεσης 0,5 συνολική Ζημιά Επίθεσης

Αλλαγές σε ικανότητες

νέοΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΥΡΑΣ ΣΗΨΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ Η αύρα Σήψης του Κενού του Βαρόνου Νάσορ αυξάνεται πλέον αναλογικά με το 0,0 της συνολικής Ζημιάς Επίθεσής του 0,05 της συνολικής Ζημιάς Επίθεσης
νέοΧΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ Ο Βαρόνος Νάσορ χρησιμοποιεί πλέον 1 ικανότητα μετά από 4 ή 5 βασικές επιθέσεις 1 ικανότητα μετά από 6 βασικές επιθέσεις (βλήμα σε έναν στόχο, κοντινή επίθεση πεδίου επιρροής ή εκτόξευση καρφιού σε έναν στόχο προς τα πίσω)
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΞΙΝΗΣ ΒΟΛΗΣ 0,5 συνολική Ζημιά Επίθεσης 0,2 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΥΣΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΟΛΗΣ 1,0 συνολική Ζημιά Επίθεσης 0,2 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΞΙΝΗΣ ΛΙΜΝΗΣ 0,4 συνολική Ζημιά Επίθεσης 0,1 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΠΛΟΚΑΜΙ 0,75 συνολική Ζημιά Επίθεσης 0,25 συνολική Ζημιά Επίθεσης

Αύξηση στατιστικών στη Ζούγκλα

Αυξάνουμε τις ανταμοιβές για επιτυχείς εξορμήσεις στη ζούγκλα!
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ Οι ήρωες αποκτούν λιγότερη εμπειρία, αν η φωλιά τεράτων που καθάρισαν είναι δύο επίπεδα τρία επίπεδα κάτω από το δικό τους



Αντικείμενα


Ανταλλαγές αντικειμένων

Πλέον μπορείτε να ανταλλάζετε συγκεκριμένα αντικείμενα γρήγορα στο κατάστημα. Ισχύουν κανόνες και περιορισμοί.
ΨΩΝΙΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ Τα φυλαχτά, τα μη ενισχυμένα αντικείμενα ζούγκλας και οι ενισχύσεις μποτών μπρούν πλέον να ανταλλάσσονται!
ΟΡΑΤΕΣ ΕΥΚΟΛΙΕΣ Μπορείτε να ανταλλάσσετε φυλαχτά με άλλα φυλαχτά ίδιου επιπέδου. Το κόστος υπολογίζεται ως το 100% του κόστους του νέου φυλαχτού, μείον το 70% του κόστους του παλιού φυλαχτού (η τιμή μεταπώλησής του). Εξακολουθεί να ισχύει ο χρόνος επαναφόρτισης 120 δευτερολέπτων για το νέο φυλαχτό.
ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Για την ανταλλαγή του Φακού του Μάντη (τιμή μεταπώλησης: 333 Χρυσός) με άλλο φυλαχτό (κόστος: 250 Χρυσός) δεν παρέχεται επιστροφή χρημάτων
ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟ ΠΛΗΓΜΑ Μπορείτε να ανταλλάσσετε μη ενισχυμένα αντικείμενα ζούγκλας με άλλα μη ενισχυμένα αντικείμενα ζούγκλας δωρεάν! Η ανταλλαγή ενισχύσεων αντικειμένων ζούγκλας δεν είναι δυνατή.
ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Πλέον μπορείτε να ανταλλάσσετε ενισχύσεις μποτών. Το κόστος υπολογίζεται ως το 100% του κόστους της νέας ενίσχυσης, μείον το 50% του κόστους της παλιάς ενίσχυσης. Το κόστος των μποτών υπολογίζεται στην ανταλλαγή - αυτή είναι μια ενίσχυση.
ΤΡΟΠΑΙΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ Η τεχνολογία ανταλλαγής δεν έχει σχεδιαστεί για τα Περιδέραια από Δόντια του Ρένγκαρ. Λυπούμαστε, γατάκι.
νέο

Πύλη Ζζ'Ροτ

Πλέον μπορείτε να δημιουργείτε Πύλες από τις οποίες βγαίνουν μικροί Υπηρέτες του Κενού που εκρήγνυνται σε εχθρικά κτίρια.
Θεωρήστε αυτό το νέο αντικείμενο ως συνέχεια της αρχικής μας εγγύησης που είχαμε δώσει στην περίοδο προετοιμασίας για περισσότερη στρατηγική ποικιλία στο League of Legends. Συγκεκριμένα, η Πύλη Ζζ'Ροτ είναι σχεδιασμένη, για να παρέχει σε ανθεκτικούς ήρωες έναν νέο τρόπο συμμετοχής σε στρατηγικές πίεσης και έχοντας παράλληλα αρκετές δυνατότητες υποστήριξης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με άλλους δημιουργικούς τρόπους.
ΦΟΡΜΟΥΛΑ Μανδύας Αρπακτικού + Μανδύας Εξουδετέρωσης + 950 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 2800 Χρυσός
ΘΩΡΑΚΙΣΗ +50
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ +50
ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ +100%
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ Τοπική Επιτάχυνση: Αυξάνει σταδιακά την Ταχύτητα Κίνησης έως και κατά +30% μέσα σε 2 δευτερόλεπτα κοντά σε πύργους ή Πύλες Κενού.
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 150 δευτερόλεπτα
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΗ Δημιουργεί μια Πύλη Κενού στη στοχευμένη τοποθεσία για 150 δευτερόλεπτα. Κάθε 4 δευτερόλεπτα η πύλη δημιουργεί ένα ασταθές Πλάσμα του κενού που κινείται κατά μήκος της πλησιέστερης λωρίδας. Τα Πλάσματα του Κενού εκρήγνυνται όταν επιτίθενται σε κτίρια. Τα ασταθή πλάσματα του κενού αγνοούν τους ήρωες και τους στόχους του κενού (χρόνος επαναφόρτισης 150 δευτερόλεπτα). Μετά τη δημιουργία του τρίτου Πλάσματος του Κενού από μια Πύλη Κενού, τα επιπλέον Πλάσματα του Κενού προκαλούν επιπλέον Ζημιά ίση με το 50% της Θωράκισης και της Αντίστασης Μαγείας σας.

Ματσέτα του Κυνηγού

Στην ενημέρωση 4.21 είχαμε προσθέσει επιπλέον Χρυσό στη Ματσέτα του Κυνηγού και σε όλα τα αντικείμενα ζούγκλας 2ης / 3ης βαθμίδας, αλλά διαπιστώσαμε ότι ήμασταν κάπως μαζεμένοι.

Τώρα, λοιπόν, που έχουμε δει επίδραση αυτών των αλλαγών, μπορούμε να κάνουμε πιο δραστικές αλλαγές. Εδώ είμαστε λοιπόν. Μοχλοί σχεδιασμού!
ΜΠΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΕΡΑΤΟΣ 10 Μπόνους Χρυσός 15 Μπόνους Χρυσός

Αντικείμενα ζούγκλας 2ης και 3ης βαθμίδας

Διαβάστε παραπάνω!
ΜΠΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΕΡΑΤΟΣ 20 Μπόνους Χρυσός 30 Μπόνους Χρυσός

Λεπίδα του Φονιά

Το Παγερό Πλήγμα κλέβει Ταχύτητα Κίνησης, αντί απλώς να επιβραδύνει σημαντικά τον αντίπαλο.
Το Παγερό Πλήγμα είναι ίσως λίγο πιο αποτελεσματικό από όσο πρέπει, γι' αυτό αναζητούμε τρόπους να μειώσουμε την ισχύ του, χωρίς να κάνουμε τον επιτιθέμενο να πληρώνει ακριβά τις αποφάσεις που παίρνει. Η αλλαγή της επιβράδυνσης του Πλήγματος από 50% μείωση σε αρπαγή Ταχύτητας Κίνησης σημαίνει ότι ο ήρωας που έχει χτυπηθεί μπορεί να συνεχίσει να αποφεύγει επιδέξιες βολές ή να καταφύγει στον πύργο του, αντί να κουτσαίνει και να τρώει στο κεφάλι τις Μυστικιστικές Βολές του Έζρεαλ.
ΠΑΓΕΡΟ ΠΛΗΓΜΑ 50% επιβράδυνση Ταχύτητας Κίνησης 20% αρπαγή Ταχύτητας Κίνησης

Φύλακας Άγγελος

Απλώς μια μικρή διόρθωση κόστους, μετά την αφαίρεση και την επανένταξη του Μανδύα Εξουδετέρωσης. Κάπου υπάρχει κι ένα ανέκδοτο για τον Φύλακα Άγγελο, αλλά δεν θα ψάξουμε να το βρούμε τώρα.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ 1250 Χρυσός 1200 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 2850 Χρυσός 2800 Χρυσός

Αιχμή του Απείρου

Παρακολουθούμε την ισχύ των σκοπευτών για αρκετό καιρό τώρα και θέλαμε συγκεκριμένα να ασχοληθούμε με την Αιχμή του Απείρου, το πανταχού παρόν νέο αντικείμενο Ζημιάς Επίθεσης από τότε που αντικατέστησε τον Αιμοδιψή στην ενημέρωση 4.10 (ουάου, τόσος καιρός έχει περάσει από τότε;). Ωστόσο, αντί να αφαιρέσουμε απλώς ζημιά, μειώνουμε την Πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος της Αιχμής του Απείρου, για να τονίσουμε την εξάρτησή του από άλλα αντικέιμενα πολλαπλασιαστή καίριου χτυπήματος, ώστε να αυξάνεται σωστά στη μεσαία και την τελική φάση του αγώνα.
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΙΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ 25% 20%

Χορευτής Φαντασμάτων

Για να κατανοήσετε το Χορευτή Φαντασμάτων, πρέπει να διαβάσετε πρώτα για την Αιχμή του Απείρου (παραπάνω).

Μπορούμε να περιμένουμε.

Δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα να προσθέσουμε πέρα από όσα είπαμε στην Αιχμή του Απείρου (μεταφορά πολλαπλασιαστών καίριου χτυπήματος σε αντικείμενα μεσαίας φάσης), εκτός του ότι ελπίζουμε να καθιερώσουμε τον Χορευτή Φαντασμάτων ως αντικείμενο για έναν στόχο, σε αντιδιαστολή με τα πλεονεκτήματα πεδίου επιρροής του Στιλέτου.
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΙΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ 30% 35%

Μορελονομικόν

Αυτήν τη στιγμή το Μορελονομικόν είναι αντικείμενο με εξαιρετική σχέση κόστους-απόδοσης για αυτά που προσφέρει, γι' αυτό το τροποποιούμε, για να είναι σε παρόμοιο επίπεδο με την εναλλακτική λύση Αναπλήρωσης Μάνα - το Κύπελλο.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ 680 Χρυσός 880 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 2100 Χρυσός 2300 Χρυσός

Αλλαγές σε φυλαχτά

Οι αναβαθμίσεις κίτρινων και μπλε φυλαχτών είναι πιο φτηνές, οι αναβαθμίσεις κίτρινων φυλαχτών έχουν μικρότερο χρόνο επαναφόρτισης, ενώ οι αναβαθμίσεις κόκκινων φυλαχτών είναι πιο φτηνές.
Κάνουμε μερικές μικρές αλλαγές στην ισορροπία των φυλαχτών, ώστε οι ομάδες που μένουν πίσω στον αγώνα να έχουν καλύτερες επιλογές για το οπτικό τους πεδίο, ενώ οι επιθετικές αναβαθμίσεις (βασικά το Κόκκινο φυλαχτό) είναι λιγότερο επιβαρυντικές.

Μέγα Αόρατο Τοτέμ

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 90 δευτερόλεπτα 60 δευτερόλεπτα

Μέγα Τοτέμ Ανίχνευσης

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 180 δευτερόλεπτα 120 Δευτερόλεπτα



Μαινόμενη Άβυσσος


Αύρα Μαινόμενης Αβύσσου

Η αυτοθεραπεία ισχύει πλήρως και πάλι στο ARAM, αλλά όλες οι επιδράσεις θεραπείας σε συμμάχους μειώνονται κατά 50%. Οι αύρες Αναπλήρωσης Μάνα στη Μαινόμενη Άβυσσο μειώνονται, επίσης, στο μισό.
Οι θεραπευτές στο ARAM προκαλούν προβλήματα στο παιχνίδι. Και δεν έχει πλάκα.

Αυτός είναι βασικά ο λόγος αυτής της αλλαγής, αλλά για να το εξηγήσουμε λίγο καλύτερα, θέλαμε να βοηθήσουμε τους ήρωες που βασίζονται πολύ στην αυτοθεραπεία για την ισχύ τους (Ζακ, Μαοκάι), μειώνοντας παράλληλα την ισχύ ηρώων που μπορούν να παρενοχλούν και να θεραπεύουν και είναι ουσιαστικά οι καλύτεροι σε αυτού του είδους τις μάχες (ναι, για σένα λέμε, Σόνα).
ΑΥΡΑ ΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Όλες οι επιδράσεις θεραπείας μειώνονται κατά 20% Όλες οι επιδράσεις θεραπείας σε συμμάχους μειώνονται κατά 50%
ΑΥΡΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΜΑΝΑ 30% του μέγιστου Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα 15% του μέγιστου Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα

Κέρας του Φύλακα

Ζήτω το Ράγκναροκ!
ΖΩΗ 180 200
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ Βασική Αναπλήρωση Ζωής +100% Βασική Αναπλήρωση Ζωής +125%
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ 445 Χρυσός 435 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 1025 Χρυσός 1015 Χρυσός



Νέες αλλαγές στους Ρούνους παικτών


Οι περισσότεροι ρούνοι 1ης και 2ης βαθμίδας αφαιρούνται από το κατάστημα, ενώ οι περισσότεροι είναι πολύ πιο φτηνοί. Αφαιρείται, επίσης, και ο συνδυαστής ρούνων.
Πιστεύουμε ότι οι ρούνοι 1ης και 2ης βαθμίδας πρέπει να είναι μια εισαγωγή στην εμπειρία των ρούνων, από την οποία οι νέοι παίκτες προχωρούν γρήγορα, καθώς φτάνουν στο επίπεδο 30. Η ύπαρξη και των 88 ρούνων της 3ης βαθμίδας άλλες τόσες φορές είναι υπερβολή για αυτόν το λόγο, γι' αυτό μειώνουμε τον αριθμό των ρούνων 1ης και 2ης βαθμίδας σε 23 συνολικά.

Όσο για το Συνδυαστή Ρούνων... δεν έκανε τελικά τη δουλειά για την οποία προοριζόταν, δηλαδή τη διευκόλυνση της προόδου μεταξύ βαθμίδων ρούνων. Αντίθετα, έκανε τη ζωή δύσκολη για τους νέους παίκτες, ενώ επέτρεπε και την επιθετική συμπεριφορά σε περίπτωση κοινής χρήσης ή παραβίασης κάποιου λογαριασμού. Έτσι, τον αποσύρουμε.
ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΙΜΩΝ Οι τιμές ρούνων 1ης και 2ης βαθμίδας έχουν τυποποιηθεί και μειωθεί σημαντικά:
    • Σημάδια, Σφραγίδες και Σύμβολα 1ης βαθμίδας: 5 ΠΕ (από 15-65)
    • Πετράδια Βαθμίδας 1: 15 ΠΕ (από 80-165)
    • Σημάδια, Σφραγίδες και Σύμβολα 2ης βαθμίδας: 35 ΠΕ (από 80-330)
    • Πετράδια Βαθμίδας 2: 100 ΠΕ (από 410-820)
ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Οι ακόλουθοι ρούνοι 1ης και 2ης βαθμίδας έχουν λάβει τις μειώσεις τιμών που αναγράφονται παραπάνω. Για όλους τους υπόλοιπους ρούνους 1ης και 2ης βαθμίδας δεν θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς, αλλά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και δεν θα αφαιρεθούν από τους παίκτες που τους κατέχουν ήδη.
    • Σημάδια
      • Ζημιά Επίθεσης, Ταχύτητα Επίθεσης, Διείσδυση Θωράκισης, Διείσδυση Μαγείας
    • Σφραγίδες
      • Θωράκιση, Αντίσταση Μαγείας, Ζωή, Αναπλήρωση Ζωής
    • Σύμβολα
      • Ισχύς Ικανότητας, Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης, Διείσδυση Μαγείας, Αναπλήρωση Μάνα, Αντίσταση Μαγείας
    • Πετράδια
      • Ζημιά Επίθεσης, Ταχύτητα Επίθεσης, Διείσδυση Θωράκισης, Διείσδυση Μαγείας, Θωράκιση, Αντίσταση Μαγείας, Ζωή, Ισχύς Ικανότητας, Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης, Αρπαγή Ζωής, Ταχύτητα Κίνησης
ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ Ο Συνδυαστής Ρούνων έχει αφαιρεθεί. Αν φτάσετε το όριο των 700 ρούνων, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης παικτών.



Ενημερώσεις γραμμής ικανοτήτων


Χάρη στα συνεχή σχόλιά σας, μετακινήσαμε ορισμένες σημαντικές ενισχύσεις και πάλι στο κέντρο των ενδείξεων οθόνης.
  • Ολοκληρωτικό Μπισκότο Αναπλήρωσης
  • Φίλτρο Μάνα
  • Διάρκεια Παθητικής - Πλέγμα Μάνα του Μπλίτζκρανκ
  • Ενίσχυση Ταχύτητας Κίνησης του Q - Έκρηξη Δηλητηρίου της Κασσιόπης
  • Στοίβες της ικανότητας Παθητική - Αληθινό Θράσος του Γκρέιβς
  • Στοίβες του Q - Ξέσπασμα του Χέκαριμ
  • Στοίβες της Παθητικής - Ρουνική Λεπίδα της Ρίβεν



Ενημερώσεις κλασικών εικονιδίων Επικαλεστή


Όπως με τις αμφιέσεις εντός του παιχνιδιού, πιστεύουμε ότι τα Εικονίδια Επικαλεστή είναι ένας τρόπος έκφρασης της ταυτότητας των παικτών εκτός του παιχνιδιού. Η φιλοσοφία μας σχετικά με τα Εικονίδια Επικαλεστή έχει εξελιχθεί και το ίδιο έχει συμβεί με τα πρότυπα ποιότητας. Παρόλο που τα κλασικά εικονίδια επικαλεστή (αυτά που δίνονται σε κάθε λογαριασμό στο επίπεδο 1) έχουν μια κάποια... παρωχημένη... γοητεία, θέλουμε οι παίκτες να νιώθουν ότι έχουν ουσιαστικές επιλογές. Ξεκινούμε το νέο έτος με τέσσερα ανανεωμένα εικονίδια και θα συνεχίσουμε, ανάλογα με τα σχόλιά σας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Τα εικονίδια Νύχι του Τίμπερς, Αρκουδάκι Τίμπερς, Βλαστός και Τριαντάφυλλο έχουν ενημερωθεί!



Διορθώσεις σφαλμάτων


  • Διορθώθηκαν διάφορα ζητήματα, όπου λανθασμένα φορτωμένες υφές ή εφέ σωματιδίων εμφανίζονταν ως μπλε τετράγωνα ή τυχαία εικονίδια (ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ;!)
  • Οι ενδείξεις εμβέλειας κατά τη μετακίνηση του δείκτη έχει επαναφερθεί για πολλά αντικείμενα
  • Η Κρυστάλλινη Φιάλη δεν λείπει πλέον από την κατηγορία «Λωρίδα» στο κατάστημα αντικειμένων
  • Η Ενάρετη Δόξα έχει πλέον καλύτερη ανταπόκριση κατά την ενεργοποίηση



Επερχόμενες αμφιέσεις


Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 5.1:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου